آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های شریعت نوین مشهد و شاهین بجنورد در چارچوب رقابت های لیگ دسته سوم کشور 7 آذرماه برگزار شد و تیم شریعت نوین مشهد به دلیل اشتباهات تیمی به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به 6 اخطار شد. امید حیدرپرست مربی شریعت نوین مشهد نیز به دلیل تخلف از مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از این تیم و 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم های عقاب تهران و خلیج ماهشهر در لیگ دسته دوم کشور 17 آذرماه برگزار شد و تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل انجام 11 اخطار به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم عقاب تهران نیز به دلیل 6 اخطار به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. حسین غبیشاوی، تدارکات تیم خلیج فارس در ماهشهر به دلیل رفتار نادرست با مسئول مسابقه دو جلسه محروم و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم های زاگرس جوانمرد و کیان تهران در لیگ دسته سوم برگزار شد و زاگرس نشینان به دلیل اشتباهات تیمی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند که منجر به 6 اخطار و تخلف منتسب به تماشاگران شد. محمد فرجی پزشک و رحمان مرادیان سرپرست تیم زاگرس به دلیل بدرفتاری با مقام رسمی هر کدام یک جلسه محروم و 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

تیم بازی پرسپولیس شیراز به دلیل اشتباهات تیمی ناشی از 5 اخطار در دیدار مقابل تیم ضربات ایستگاهی نقش جهان از رقابت های لیگ دسته سوم به 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم ضربات ایستگاهی نقش جهان نیز به دلیل تخلفات قانونی ناشی از 5 اخطار به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کوروش حسینی پناه مربی ضربات ایستگاهی تیم نقش جهان به دلیل تخلف 3 جلسه محروم و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رایکا بابل و آرمان گهر تیم سیرجان 26 آبان در لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که تیم رایکا بابل به دلیل رعایت نکردن مدارک بهداشتی به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و احمد تقوی سرمربی رایکا بابل نیز به دلیل توهین به بازیکن تیم قبل از مسابقه و به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم های مس بابک و ماشین سازی تبریز از لیگ دسته یک کشور در تاریخ 13 آذرماه برگزار شد و تیم ماشین سازی به دلیل اشتباهات تیمی ناشی از 5 اخطار به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مهدی خانه آباد مربی مس شهربابک و مهدی حاتمی مربی ماشین سازی تبریز هر کدام به دلیل بدرفتاری با بازیکنان حریف به یک جلسه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

حمید محمد رفیعی بازیکن تیم مس نوین کرمان در دیدار با شهرداری نوشهر در لیگ دسته دوم به دلیل ضرب و شتم بازیکن حریف به محرومیت و 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. میثم حسین پور بازیکن تیم شهرداری نوشهر نیز به دلیل ممانعت از یک موقعیت گل آشکار به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار شهدای ابوذر فارسان و گهر نوین درود از لیگ دسته سوم 19 آذرماه برگزار شد و امید صالحی مربی تیم گهر نوین درود به دلیل تخلف از این تیم به یک جلسه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین محمد پیرمرادی بازیکن شهدای ابوذر فارسان نیز به دلیل تخلف از داور به 2 جلسه و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید