پرسپولیس هم برای بازی بزرگ تغییر می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

سرخپوشان پایتخت به مصاف شاگردان محروم نویدکیا می روند و حامد پاکدل، محمد شریفی و وحدت حنان اف به دلیل مصدومیت نمی توانند به میدان بروند.

شریفی در ترکیب پرسپولیس که در سه دیدار قبلی عملکرد درخشانی داشت غایب است تا کمال کامیابی نیا و رضا اسدی با وجود تجربه بیشتر روی نیمکت بنشینند و نتوانند در خط هافبک بازی کنند.

یحیی گل محمدی نیز تمایل داشت در بازی پرسپولیس و پرسپولیس از او استفاده کند. ترکیب سپاهان اما حالا چاره ای جز توجه به بازیکنان سرشناسش ندارد.

سرمربی پرسپولیس می خواهد زمین وسط زمین را از سروش رفیعی، هافبک خلاق سپاهان بگیرد. بنابراین به احتمال زیاد اسدی و کامیابی نیا شانس بیشتری نسبت به احسان پهلوان دارند. ویژگی های دفاعی کامیابی نیا اما او را به اولین نفر از کادر فنی پرسپولیس تبدیل کرده است که وارد ترکیب می شود.

علاوه بر این گل محمدی با توجه به اینکه مهدی ترابی همچنان از مصدومیت رنج می برد چاره ای جز نیمکت نشینی بازیکن ملی پوش خود ندارد. با این حال او یکی از بازیکنان تعویضی پرسپولیس خواهد بود تا در صورت نیاز به سه امتیاز این تیم کمک کند.

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، علی شجاعی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان خواهند بود. حساس ترین بازی هفته را به نفع خود به پایان برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید