تعجب می کنم سپاهان گل نخورد / نمی توانم از پرسپولیس گله کنم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر ، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از باخت یک بر صفر سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: انصافا باید بگویم قبل از گلزنی دو سه موقعیت فوق العاده داشتیم. . . ” من باید از آنها استفاده می کردم اما نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: پرسپولیس علاوه بر گلی که به ثمر رساند در ضربه ایستگاهی موقعیت داشت اما فکر نمی کنم موقعیت دیگری داشته باشد. سه تا چهار موقعیت بدیهی داشتیم.

نویدکیا درباره ناکامی این تیم در گلزنی گفت: واقعا برایم عجیب است که در بازی با استقلال حدود 13 موقعیت گل داشتیم و مقابل پیکان. ما امروز چندین بار فرصت گلزنی داشتیم، اما نمی دانم چرا این اتفاق می افتد و توپ های ما گل نمی شوند.

سرمربی زردپوشان اصفهانی گفت: باید به خاطر کل تیم از هواداران سپاهان عذرخواهی کنیم. ما می دانیم که این بازی چقدر برای آنها مهم است و چه احساسی دارند. اما راه سخت به افراد سرسخت نیاز دارد. من بازیکنان خیلی خوبی دارم. می دانم روزی بدشانسی ها تمام می شود و شرایط برای تیم خوب می شود. ما می توانیم روند خوب خود را ادامه دهیم. باید به هواداران بگویم که بسیار ناراحت هستم، اما باید ادامه دهیم.

نویدکیا افزود: بازیکنان خوب زیادی دارم. من هم همه چیز را می فهمم. فکر می کنم بتوانیم نتیجه را تغییر دهیم.

او درباره نگرفتن توپ در هنگام از دست دادن توپ گفت: «چه بد است وقتی یک تیم می بازد. برای تیمی مثل سپاهان که سه هفته متوالی شکست خورده خیلی سخت و غم انگیز است. می دانم چه روزها و شب های سختی برای پشت سر گذاشتن این وضعیت نیاز خواهم داشت. اگر به آمار تیم در کل فصل نگاه کنید، می بینید که ما جزو تیم هایی هستیم که کمترین شانس را به حریف خود می دهیم.

وی گفت: ما نقاط ضعف بسیار کمی داریم. اما با کمترین فرصت گل می زنیم.

نویدکیا درباره خط دفاعی پرسپولیس گفت: نمی توانم به آنها اعتراض کنم. آنها نتیجه می خواستند و ما نمی توانیم از آنها انتقاد کنیم.

سرمربی سپاهان ضمن رد تمامی تبادلات بازیکن با پرسپولیس در نیم فصل، ادامه داد: تصمیمی در این مورد نداریم و چیزی گفته نشده است.

او گفت: ما از ابتدا مخالف بودیم اما در عین حال حق اعتراض داشتند و ما باید اینجا بازی می کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید