«حاج قاسم» اساس جهاد و بصیرت بود/ وقایع نگاری از ویژگی های بارز سردار دلها بود.



ایسنا/ گلستان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ویژگی های بارز سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان زیربنای تفاهم، جهاد و بصیرت بودند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی چهارشنبه شب در یادواره شهدای خراسانی مقیم گلستان و یادواره سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» که در علی آبادکتول برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زنجان شهدای زنجان. کنگره، در قله ای که برای رسیدن به آن باید در پای کوه از آن عبور کرد.

وی با بیان اینکه رهبری برای توفیق شهادت منوط به داشتن لیاقت هایی است که همه ندارند، افزود: آنچه مهم و اساسی به نظر می رسد این است که باید دید شهدا چه مسیری را برای سعادت و رستگاری طی کرده اند و با چه عرصه های زندگی دارند. به سطوح بالای معنوی رسید.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه اگر راه رسیدن به هدف را ندانیم قطعا گم می شویم، خاطرنشان کرد: شناخت راه جز با بصیرت به دست نمی آید چرا که رسیدن به شهادت امری عمیق است. درک، از خود گذشتگی و درک دقیق نیاز دارد.

قاضی زاده هاشمی از فرمایشات مقام معظم رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی وام گرفته و تلفیق تفاهم و جهاد دانسته و ادامه می دهد: ایثار و ایثار همراه با زمان نگاری از شاخصه های شهدای سرافراز ما در طول تاریخ بوده است. “

وی با اشاره به اینکه باید تکلیف خود را در قبال رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، فرزندان شهدا و اسرای چندین ساله تحت شکنجه بدانیم، تصریح کرد: سوالی که باید از خود بپرسیم این است که آیا مظهر انسانیت است. زندگی شهادت کامل است . آیا لازم است بدانیم که چگونه راه را برای هدایت جامعه به این سمت هموار کنیم؟

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه یادواره شهدا وظیفه ما در قبال شهدا را گوشزد می کند، گفت: ما باید سرباز واقعی امام زمان(عج) باشیم تا جامعه را مهدوی و شهدا کنیم. ” برویم سراغ نجار ناجی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید