قیمت سه راهی سینی کابل

سینی کابل سه طرفه

سه راهی افقی برای سینی کابل

سینی کابل سه طرفه بسته به نوع ورق سینی کابل از ورق گالوانیزه سرد یا گرم ساخته می شود. سینی کابل سه طرفه برای اتصال سه سینی کابل در زوایای 90 درجه استفاده می شود. که به دو صورت سینی کابل دیواری و زمینی تولید می شود.

برای تولید سینی کابل سه طرفه از ورق های گالوانیزه سرد و گرم با ضخامت های 1 میل تا 1.5 میل استفاده می شود.

پس از پانچ و خم شدن، ورق گالوانیزه با جوش متصل می شود.

شرکت پایپ سینی کابل سه طرفه را در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می کند و توانایی تولید سینی کابل سه طرفه در سایزهای سفارشی را دارد. با استفاده از پیچ های سر قارچ به سینی وصل می شود.

عرض و ارتفاع سینی کابلی که انتخاب می کنیم باید مشخص شود. به عنوان مثال سینی کابل سه شکل برای سینی با عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 4 سانتی متر.

در عرض های 10، 15، 20، 25، 30، 40، 50 و 60 سانتی متر و در ارتفاع های 4، 5، 6، 8، 10 و 15 سانتی متر تولید می شود. معمولاً هنگام سفارش سینی کابل سه طرفه می توان از ورقی ضخیم تر از خود سینی برای افزایش استحکام نصب، سینی کابل را انتخاب کرد.

به طور طبیعی، عرض های T بزرگتر، توانایی پذیرش کابل های ضخیم تر را در مقادیر بیشتر دارند. بنابراین سعی کنید کانکتورهایی را انتخاب کنید که با حجم کابل موجود سازگار باشد. البته عناصر دیگری نیز وجود دارد که در عنوان بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.

سه راهی سینی کابل

پارامترهای مهم هنگام انتخاب سینی کابل سه طرفه

برای خرید موفق این سخت افزارها یک سری پارامترهای اساسی وجود دارد که بیشتر بر روی اندازه قطعه متمرکز شده و به شرح زیر است.

ارتفاع سه مسیر سینی بر حسب سانتی متر یا میلی متر.

درجه سینی سه طرفه

ضخامت ورق سینی سه طرفه.

نوع ورق گالوانیزه سرد یا گرم

به طور معمول سینی های کابل سه طرفه در ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شوند. در مواقعی که کابل هایی که قرار است توسط سینی سه طرفه منتقل شوند داغ هستند از سینی سه طرفه سوراخ دار استفاده می شود که با داشتن سوراخ های زیاد در بدنه سینی سه طرفه باعث گردش هوا و حفظ تازه بودن سینی ها می شود.

اتصالات مختلفی برای اتصالات سه طرفه سینی کابل به یکدیگر و سینی کابل مورد نیاز است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود. علاوه بر این برای نصب سینی کابل سه طرفه از براکت های دیواری و آویز سقفی استفاده می شود که می توان از آن برای نصب سینی کابل سه طرفه بر روی سقف یا دیوار استفاده کرد.

از مهم ترین و پرکاربردترین اتصالات سینی کابل می توان به سه راه داخلی، سه راه، سه راه خارجی، سینی سه طرفه، سینی سه طرفه، تبدیل مسیر سینی، سه راه به نردبان، پیچ و مهره اشاره کرد. مهره سر قارچ.

مکانیزم سینی کابل سه طرفه کاربردی.

سینی کابل سه طرفه از نظر ساختاری به شکل T طراحی شده است که کابل های برق را در سه جهت مجزا هدایت می کند. به طور معمول، کابل ها از یک بخش وارد می شوند و دو مسیر را با فاصله 90 درجه از هم ادامه می دهند. روی بدنه سه طرفه سینی کابل مثلثی شکل وجود دارد تا جهت کابل ها به آرامی تغییر کند تا کابل های برق به تدریج و نه ناگهانی تغییر جهت 90 درجه داشته باشند.

در تمامی قسمت های این قطعه اتصال هیچ گونه لبه یا لبه های تیز وجود ندارد، بنابراین شرایط ایمن و کارآمد برای حمل کابل در نقاط اتصال سینی ها فراهم خواهد شد.

شما می توانید 3 سینی را از سه جهت به T متصل کنید که این امر مفید بودن آن را در مراحل نصب سینی ثابت می کند. ابعاد هر سه قسمت T یکسان است و اگر بنا به دلایلی نیاز به استفاده از سینی هایی با ابعاد کوچکتر دارید، می توان با نصب مستقیم یک کاهنده یا یک سینی کابل، تغییر اساسی در نحوه نصب سینی کابل ایجاد کرد. بخش سینی ها را نصب کنید.

مکانیزم سینی کابل سه طرفه کاربردی.

نحوه نصب و اتصال سینی کابل سه طرفه

سینی کابل سه طرفه به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در شیار و دیواره سینی ها قرار می گیرد و در جای خود ثابت می ماند. از طرف دیگر، ممکن است آنها را خراب کنید. همانطور که می دانید صفحات سینی سوراخ هستند.

سینی کابل سه طرفه نیز دارای سوراخ یا پانچ در لبه دهانه خروجی و قسمتی از دیواره آن است. با قرار دادن این سوراخ ها بین سینی و سه راه می توانید به راحتی با استفاده از پیچ سینی کابل اتصال را محکم کنید. همانطور که گفته شد این قطعات در سایزهای زیادی تولید و به فروش می رسند و حجم کابل شما تعیین کننده اندازه آن است.

بنابراین ابعاد سینی میانی و انواع اتصالات را به صورت هماهنگ و سازگار انتخاب کنید. نکته مهم این است که این اتصالات قابل تفکیک باشد تا اگر به هر نحوی قصد تغییر معماری یا چیدمان کلی سینی ها را دارید در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

جنس و ساخت سینی کابل سه طرفه.

دقیقا همان موادی که برای ساخت سینی ها استفاده می شود برای ساخت سینی های سه طرفه نیز استفاده می شود. برای اینکه ورق های سینی ها و همچنین اتصالات آنها در اثر نیروها و فشارهای ناشی از وزن کابل تغییر شکل ندهند، ترجیحاً به صورت فولادی یا کربن استیل با ضخامت ورق کنترل شده ساخته شود.

با توجه به نتایج تجربی، فولاد بهترین و ایده آل ترین عنصر فلزی برای تحقق بخشیدن به رابط سینی کابل است. علاوه بر این مزیت گالوانیزه بودن این قطعات شرایط را برای استفاده در محیط های با رطوبت بالا فراهم کرده است. بنابراین در این شرایط محیطی در اثر اکسیداسیون دچار اکسیداسیون یا تغییر رنگ نمی شوند.

بنابراین، مواد فولادی همراه با مزایای پوشش گالوانیزه، می تواند لوله سه راه را به یک قطعه اتصال با کیفیت تبدیل کند.

جنس و ساخت سینی کابل سه طرفه.

موارد استفاده از سینی کابل سه طرفه

سینی های سه گانه همراه با بسیاری از قطعات اتصال دهنده نقش اساسی در تشکیل شبکه های پیچیده ای دارند که از سینی های کابل تشکیل شده اند. بنابراین می توانید این قطعات را در مسیر سینی ها در هر ناحیه ای از سازه قرار دهید. سینی های کابل سه طرفه اتصالاتی هستند که می توانند کابل ها را به صورت مستقیم و عمودی هدایت کنند.

بسیاری از اوقات می توان از زانویی برای تغییر جهت کابل ها استفاده کرد، اما در این حالت دیگر نمی توان ادامه کابل ها را مستقیماً فراهم کرد. تمام پروژه های سینی حداقل در برخی موارد نیاز به استفاده از این سه راهی دارند و این وظیفه تکنسین نصب کننده است که تعیین کند چه زمانی و در چه نقطه ای از شبکه سینی باید از آنها استفاده شود.

مزایا سینی سه طرفه.

اولین نکته ای که می توان به عنوان خلاصه از آن یاد کرد، پوشش روی این اتصالات است که در فرآیند گالوانیزه گرم روکش می شوند.

وجود سایزهای مختلف سینی کابل های سه طرفه باعث می شود تا با سینی هایی با ابعاد مختلف سازگاری کامل داشته باشند.

ابعاد نسبتا کوچک آن باعث شده است که در کمترین زمان ممکن حمل و به محل پروژه منتقل شود.

قیمت پایین تی تکه ها امکان خرید آنها را به تعداد دلخواه فراهم می کرد.

فرآیند نصب و قرار دادن آسان به طوری که می توان آنها را فقط با استفاده از اتصالات پیچ و مهره متصل کرد.

مواد بسیار مستحکم و بادوام با کمک سینی ها ایمنی لازم را برای حمل کابل ها در حالت معلق ایجاد می کنند.

خرید انواع لوازم جانبی از شرکت کاوه.

شرکت کاوه با دارا بودن طیف وسیعی از قطعات اتصال همواره پاسخگوی نیاز بسیاری از پروژه ها خواهد بود. مشتریان گرامی می توانند با تهیه لیست کامل قطعات و ارسال آن به شرکت کاوه، برنامه ریزی مناسبی برای تهیه تجهیزات مورد نظر داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید